שר השיכון בשילה: "חלק בלתי נפרד מההיסטוריה"

נתי קאליש No Comments on שר השיכון בשילה: "חלק בלתי נפרד מההיסטוריה"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ביקר באתר ההיסטורי "שילה הקדומה"  במסגרת ביקור  שנערך במועצה האזורית בנימין יחד עם ראש המועצה מר ישראל גנץ.

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ביקר אתמול במועצה האזורית בנימין. לאחר הביקור שנפתח בבניין המועצה יחד עם ראש המועצה ישראל גנץ הגיע השר לאתר ההיסטורי שם הוא עקב מקרוב אחר המקום בו עמד המשכן לפני שנות דור. השר אף צפה בצורת המשכן שמוצגת בצורה ייחודית למבקרי אתר שילה הקדומה באמצעות טכנולוגיה חדשנית.

הרב יצחק גולדקנופף סייר במקום במשך שעה ארוכה ונפעם נוכח ההיסטוריה העמוקה שיש באתר ההיסטורי. מנהלי המקום הציגו בפני השר כי אלפי תיירים מהמגזר החרדי מגיעים במהלך השנה כולה למקום בכדי להתחבר לשורשים ובכדי להגיע למקום בו נשאה חנה את תפילתה וזכתה בפרי בטן שהאיר את העולם.

בסיום הביקור אמר שר הבינוי והשיכון כי הוא נרגש לבקר במקום שכזה וכי המקום הזה כמו שאר במקומות בבנימין הם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה שלנו כעם. השר הבטיח לראש המועצה לדאוג לכך ש"כלל הגופים ירתמו לקדם את תכניות הבנייה בבנימין".

השר גולדקנופף הוסיף כי הוא התרשם עמוקות מדברי ראש המועצה מר ישראל גנץ שסקר בפניו את ההשקעה הרבה שמשקיעה המועצה האזורית באתר המורשת "שילה הקדומה" בכדי לתחזק ולשפר את המקום ההיסטורי בו מבקרים אלפים רבים במהלך השנה כולה.



0 תגובות